BLACK FRIDAY | Mega promocja -70 PLN!
Jak sprawić, by klient poczuł się wyjątkowo i chciał wrócić do Ciebie na masaż?
Pomimo tego, że nie masz najniższych cen
Zastanów się przez moment: czy kiedykolwiek wróciłeś do miejsca, gdzie czułeś się niedoceniany lub źle obsłużony?
A może wracasz do miejsca, które bardzo dobrze wspominasz i czułeś się w nim wyjątkowo?
Bartek, właściciel małego gabinetu masażu, zauważył, że mimo początkowego zainteresowania, jego klienci rzadko decydowali się na kolejne wizyty. Rozmawiając z nimi, zrozumiał, że choć masaże były na wysokim poziomie, brakowało czegoś więcej niż tylko umiejętności technicznych.
Zebrałem swoje kilkuletnie doświadczenie oraz strategie, które obserwuje u dużych graczy z innych branż i chcę się tym z Tobą podzielić — prostym językiem, w skondensowanej formie.
Poznaj mój tygodniowy kurs mailowy
„Obsługa Klienta na poziomie PREMIUM”
Zadbaj o to, by każda interakcja z klientem była wyjątkowa.
Kurs 'Obsługa Klienta na Poziomie PREMIUM’ to 7 dni intensywnego szkolenia, które przemieni Twoje podejście do obsługi klienta.
Naucz się, jak wyróżnić swoje usługi i stworzyć atmosferę ekskluzywności, która przyciągnie i zatrzyma przy Tobie klientów na dłużej.
Jest jednak jeszcze coś…
Podczas tworzenia tego kursu, skupiłem się na zasadzie Pareto, czyli na 20% najważniejszych elementach, które przynoszą 80% efektów w obsłudze klienta. Zebrałem esencjonalne techniki i strategie, które są kluczowe do osiągnięcia wyjątkowych rezultatów.
Każda wiadomość będzie skupiać się na jednym z elementów dobrej obsługi klienta, a jej przeczytanie nie zajmie Ci więcej niż 10 minut dlatego…
To nie będzie kolejny kurs, który wyląduje w Twoim folderze pt.
„Kiedyś to przerobię”
To, co jest równie ważne — NATYCHMIAST po przeczytaniu maila, będziesz w stanie wdrożyć wiedzę z lekcji!
Dzięki temu kursowi:
Zrozumiesz potrzeby klienta: Dowiesz się, jak głęboko zrozumieć potrzeby i oczekiwania klientów, by oferować im usługi, które przerastają ich oczekiwania.
Komunikacja będzie na poziomie PREMIUM: Nauczysz się, jak efektywnie komunikować wartości swoich usług, aby przekonać i zachęcić klientów.
Spersonalizujesz doświadczenia: Odkryjesz, jak tworzyć spersonalizowane oferty i podejścia, które sprawią, że Twoi klienci poczują się wyjątkowo.
Zbudujesz silne relacje i lojalność: Poznasz strategie, które pomogą Ci budować mocne relacje i lojalność klientów, dzięki czemu chętniej wrócą na masaż.
Nauczysz się rozwiązywać problemy: Przedstawię Ci przykłady i techniki radzenia sobie z niezadowolonymi klientami, zachowując profesjonalizm i wysoki standard obsługi.
Gwarantuję Ci Twoją satysfakcję!
Jestem w pełni przekonany, że ten kurs przyniesie Ci efekty i będziesz z niego zadowolony/a, dlatego daję Ci 14-dniową GWARANCJĘ SATYSFAKCJI!
Jeśli ten kurs nie spełni Twoich oczekiwań, to wystarczy, że napisasz do mnie maila na adres: kontakt@biznesmasazysty.pl
Bez zbędnych pytań czy formularzy zwrócę Ci całą kwotę, także…
...całe ryzyko zakupu biorę na siebie!
Tygodniowy kurs mailowy
„Obsługa Klienta na poziomie PREMIUM”
80% efektów po wprowadzeniu
20% najważniejszych rzeczy
7 lekcji rozłożonych na 7 dni
14 dni gwarancji satysfakcji
Cena szkolenia: 97 zł
BLACK FRIDAY: 27 zł