Szukaj
Close this search box.

Jak sprawić, by klient poczuł się wyjątkowo i chciał wrócić do Ciebie na masaż?

Pomimo tego, że nie masz najniższych cen

Biznes Masażysty - smialo napisz pomoge

Zastanów się przez moment: czy kiedykolwiek wróciłeś do miejsca, gdzie czułeś się niedoceniany lub źle obsłużony?

A może wracasz do miejsca, które bardzo dobrze wspominasz i czułeś się w nim wyjątkowo?

Bartek, właściciel małego gabinetu masażu, zauważył, że mimo początkowego zainteresowania, jego klienci rzadko decydowali się na kolejne wizyty. Rozmawiając z nimi, zrozumiał, że choć masaże były na wysokim poziomie, brakowało czegoś więcej niż tylko umiejętności technicznych. 

Zebrałem swoje kilkuletnie doświadczenie oraz strategie, które obserwuje u dużych graczy z innych branż i chcę się tym z Tobą podzielić — prostym językiem, w skondensowanej formie.

Poznaj mój tygodniowy kurs mailowy
„Obsługa Klienta na poziomie PREMIUM”

Biznes Masażysty - obsluga klienta OTO 1 e1701593253709

Zadbaj o to, by każda interakcja z klientem była wyjątkowa.

Kurs 'Obsługa Klienta na Poziomie PREMIUM’ to 7 dni intensywnego szkolenia, które przemieni Twoje podejście do obsługi klienta.

Naucz się, jak wyróżnić swoje usługi i stworzyć atmosferę ekskluzywności, która przyciągnie i zatrzyma przy Tobie klientów na dłużej.

Jest jednak jeszcze coś…

Podczas tworzenia tego kursu, skupiłem się na zasadzie Pareto, czyli na 20% najważniejszych elementach, które przynoszą 80% efektów w obsłudze klienta. Zebrałem esencjonalne techniki i strategie, które są kluczowe do osiągnięcia wyjątkowych rezultatów.

Każda wiadomość będzie skupiać się na jednym z elementów dobrej obsługi klienta, a jej przeczytanie nie zajmie Ci więcej niż 10 minut dlatego…

To nie będzie kolejny kurs, który wyląduje w Twoim folderze pt.

„Kiedyś to przerobię”

To, co jest równie ważne — NATYCHMIAST po przeczytaniu maila, będziesz w stanie wdrożyć wiedzę z lekcji!

Dzięki temu kursowi:

Zrozumiesz potrzeby klienta: Dowiesz się, jak głęboko zrozumieć potrzeby i oczekiwania klientów, by oferować im usługi, które przerastają ich oczekiwania.

Komunikacja będzie na poziomie PREMIUM: Nauczysz się, jak efektywnie komunikować wartości swoich usług, aby przekonać i zachęcić klientów.

Spersonalizujesz doświadczenia: Odkryjesz, jak tworzyć spersonalizowane oferty i podejścia, które sprawią, że Twoi klienci poczują się wyjątkowo.

Zbudujesz silne relacje i lojalność: Poznasz strategie, które pomogą Ci budować mocne relacje i lojalność klientów, dzięki czemu chętniej wrócą na masaż.

Nauczysz się rozwiązywać problemy: Przedstawię Ci przykłady i techniki radzenia sobie z niezadowolonymi klientami, zachowując profesjonalizm i wysoki standard obsługi.

Gwarantuję Ci Twoją satysfakcję!

Biznes Masażysty - gwarancja satysfakcji

Jestem w pełni przekonany, że ten kurs przyniesie Ci efekty i będziesz z niego zadowolony/a, dlatego daję Ci 14-dniową GWARANCJĘ SATYSFAKCJI!

Jeśli ten kurs nie spełni Twoich oczekiwań, to wystarczy, że napisasz do mnie maila na adres: kontakt@biznesmasazysty.pl

Bez zbędnych pytań czy formularzy zwrócę Ci całą kwotę, także…

...całe ryzyko zakupu biorę na siebie!

Biznes Masażysty - obsluga klienta OTO 2

Tygodniowy kurs mailowy
„Obsługa Klienta na poziomie PREMIUM”

80% efektów po wprowadzeniu
20% najważniejszych rzeczy

7 lekcji rozłożonych na 7 dni

14 dni gwarancji satysfakcji

Cena szkolenia: 97 zł

Podaj mi swój email, bym wiedział, gdzie mam Ci wysłać 7 strategii.

Dane przetwarzane są w celu obsługi newslettera przez Karola Sobczyka na zasadach opisanych w polityce prywatności oraz w regulaminie, które akceptujesz klikając pomarańczowy przycisk. W każdej chwili możesz zrezygnować z newslettera.

Jeżeli nie chcesz zapisywać się do newslettera, możesz kupić Ebook o 7 strategiach za 47 zł brutto, pisząc do mnie na adres kontakt@biznesmasazysty.pl

Hej, zaczekaj!

Masz już swój Starter Masażysty – bezpłatną „wyprawkę”, którą przygotowałem dla masażystów?

Chcesz poznać
7 prostych strategii,
dzięki którym Twój klient
wróci do Ciebie na masaż?